Doprava zdarma nad 1000 Kč

Vrácení zboží a reklamace

 

Vrácení zboží

Pokud nejste úplně spokojeni, kontaktujte nás. Na Vaší spokojenosti nám záleží. Dle zákona máte 14 dnů od uskutečnění prodeje na vrácení zboží bez udání důvodů. Nejste-li spokojení se zbožím, pošlete nám ho zpět. Dle Vašeho přání Vám pošleme jiné zboží, vystavíme ve stejné hodnotě slevový kód na další nákup nebo Vám vrátíme peníze.

  1. Kontaktujte nás, domluvíme způsob vrácení zboží.
  2. Zboží pečlivě zabalte, aby se obsah nepoškodil.
  3. Přiložte číslo objednávky nebo jednoduše vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Jakmile nám zboží dorazí, vyřídíme Vaši výměnu či vrácení peněz.

Zboží, které nám vracíte, by nemělo jevit známky poškození nebo opotřebení. 

Zboží k vrácení prosím zašlete společně s vyplněným formulářem na adresu skladu: 

Sirowa Czech s.r.o.

Průmyslová 313

252 17 Tachlovice

e-mail: vratky@bepulsaar.cz

tel: +420 770 121 127

(PO-PÁ 9-16 h)

 

Reklamace

V případě poškozeného či expirovaného zboží nás prosím kontaktujte nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. Zboží nikam neposílejte, svoz bude zajištěn z naší strany. Na zboží se vztahuje zákonná záruka.

Nejrychlejší způsob pro vyřízení reklamace je zaslat nám prostřednictvím e-mailu vyplněný formulář o reklamaci s fotografiemi závady, a to na adresu reklamace@bepulsaar.cz. Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení reklamace.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Odkaz na informace ohledně vrácení zboží a reklamací ve slovenštině zde.

 

Napište nám

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola